2010. március 27., szombat

Zene, tánc

A faluban úgy szokás, hogy a polgári esküvőt pénteken tartják, a templomi és a lagzi van szombaton. Ráadásul a polgári esküvőn csak a legszűkebb család tud részt venni, mert olyan pici a terem. Borcsáéknál szólt a zene, de csak "bementek" a szobába. Én viszont már évekkel ezelőtt eldöntöttem, hogy melyik zenére fogok "bevonulni". Tomi nem ellenkezett :) Gondolkodtam, hogy a szertartás alatt milyen számok szóljanak, aztán úgy döntöttem, hogy nem fogok még ebből is problémát csinálni magamnak. Úgyhogy végig egy szám fog szólni. Az instrumentális verzió 7 perc, megkértem Öcsit, hogy valami barátjával csináltasson ebből egy 20-25 perces verziót.
Ezeket nem árulom el, hátha jár erre valaki a násznépből, legalább ez legyen meglepetés :) Bár nem valószínű, hogy járna is erre valaki... :)

Tánc. Már egy éve is kértem Tomit, hogy menjünk el táncolni tanulni, de nem mentünk. Mert majd tanulunk Borcsáékkal, "magántanárnál". Nem lett belőle semmi. Ősszel sem mentünk, mert akkor Tomi elutazott rokonokat látogatni 3 hétre. Akkor január. De nem, mert a 34000 Ft-ot tudnánk másra is költeni, majd az esküvő után megyünk, ősszel. Aztán a héten olvastam Kiscsetresz naplóját, hogy járnak táncolni, és megnéztem Szatucsek Klára honlapját, hogy mikor indul legközelebb tanfolyam. Hát a hétvégén. Hm. Aztán beugrott, hogy márciusban vége lesz a gazdasági évünknek, valami kevéske 13. havi fizu is van kilátásban. Kérdeztem Tomit, nem költjük-e el így előre. Csönd, és mélyebb csönd. Aztán egy óra múlva hívott, hogy egyszer úgyis túl kell esnie rajta, legyen. De így még több értelmes is van, mint esküvő után. Így majd tudunk villogni, milyen jól táncolunk :) Úgyhogy vasárnap nekikezdünk.

Azt hiszem, utolértem magam, ezentúl valós idejű lesz a beszámolónk a készülődésről. Küldök Tominak is meghívót a bloghoz, mégiscsak az ő esküvője is lesz, hátha neki is van hozzáfűznivalója :)

Nincsenek megjegyzések: