2010. március 31., szerda

Volt egy tánc

És lesz még jópár :)
KisCsillag, köszönöm az érdeklődést :) Írtam volna már, csak jön a húsvét, és készültem. Persze, ha nem követem az eseményeket, akkor milyen blog lesz ez?
Nagyon vártam már a vasárnapot, hogy négy és fél év kihagyás után újra táncos legyen a vasárnap délután. Tomi annyira nem várta, és nem lelkesedett velem, mikor örültem, hogy megyünk... A végére viszont megtetszett neki, legalábbis azt mondja, úgyhogy folytatjuk :) Leginkább az tetszett neki, hogy nem szabad itthon gyakorolni :)
Négy házasulandó pár van a csoportban, egy idősebb pár, és két lány, akinek egy másik csoportból érkezett segítség. Lehet, hogy majd tanít nekünk a tanárnő egy koreográfiát a Nászindulóra, amivel elkápráztathatjuk a násznépet. Bár én egy másik számra szerettem volna táncolni, Máté Pétertől, a címe csak egy szó, sőt. Tomi még nem találta ki, hogy ez melyik szám lehet :)
A foxtrott-tal kezdtünk, öt éve az volt a kedvencem. Annyira, hogy az első tánc nélküli vasárnap délután, amikor lefeküdtem aludni egy kicsit, azt álmodtam, hogy megyek a tanfolyamra, és a Hello, Dolly-ra táncolunk. :) Aztán angolkeringtünk egy kicsit. Hamar eltelt a másfél óra, és lassan fog eltelni a két hét a következő óráig... Június 20-án lesz vége, ez nekünk pont jó.

Nincsenek megjegyzések: