2010. március 26., péntek

Az alapok

Tomi húgának, Borcsának az esküvője egy éve volt. Rengeteg a meló egy sátras lagzival, pl. 7 órán keresztül vasaltam az asztalterítőket :) De jó is volt :) Úgy beszéltük Tomival, hogy nekünk nem kell ilyen nagy hacacáré. Aztán szombaton délelőtt megláttam a helyszínt, amiről normális képet most nem tudok mutatni, és biztos voltam benne, hogy nekem is kell ilyen.
Az eljegyzés környékén úgy beszéltük Tomival, hogy 100 vendégnél mi megállunk, nem kell 200, mint tavaly volt. Ha 100 vendég, akkor viszont megelégszünk egy zenésszel is, nem kell a Pinka Band. Írjuk össze a vendégeket.
Eljött a szilveszter, indultunk a buliba. Borcsa mondta, hogy majd tudunk beszélni a zenekarral is. És nem mondta neki Tomi, hogy nekünk csak zenészünk lesz - furcsálltam is egy kicsit. Másnap megkérdeztem, hogy összeírták-e anyukájával a vendégeket. Igen. 140 fő csak az ő oldalukról... :) Összehoztunk egy kb. 200 fős listát :) Úgyhogy Pinka Band:

A sátor helye, a sátorfa, a ponyva, az asztalok adott, a tányérak, evőeszközök, poharak egy része is - évek óta bejáratott dolgok ezek. A poharak másik részét egy másik helyről kell kölcsönözni, valószínűleg egy üvegáru-diszkontból. Az óvodai szakácsnénik főznek majd, a menü:
húsleves marhából és tyúkból
paprikáscsirke
natúr karaj
rántott karaj
párizsi csirkemell
fasírt
rizs, krumpli
paradicsom-, káposzta-, krumplisaláta
Az éjszakai kajához már megvettük a sonkát, nagybátyám már pácolja, aztán füstöli majd. Nagyon közeleg...

Kb. ezek a dolgok azok, amik adottak egy szentpéterfai esküvőhöz.

Nincsenek megjegyzések: