2010. március 27., szombat

Előkészületek a vőlegény szemével 1.

Megkaptam a Marcsi meghívóját és úgy illik, hogy én is néhány mondatot írjak az esküvői előkészületekről. A sátorral kezdeném. A tavalyi képek közül egyet közzéteszek. Így talán könnyebb elképzelni, hogy milyen is a péterfai sátor...

Esküvőnk helyszíne Szentpéterfa, egy 1100 fős horvát kisebbségű település közvetlenül az osztrák határ mellett. Vas megyében a péterfai esküvők mindig kuriózumnak számítottak. Több olyan ismerősöm is van, akik egy-két alkalommal már részt vettek horvát esküvőn és még a mai napig is emlegetik. A videósunknak is volt már előjegyzése július 10-re, de mivel többen dolgoznak együtt, ezért nem is volt kérdés a számára, hogy ő lesz az, aki Szentpéterfára jön.

A táncról is néhány szót ejtenék. Sajnos, én is azok közé a férfiak közé tartozom, akik hadilábon állnak a tánccal. A régi iskolai bulikon egy-két ital után azt hittem, hogy tudok táncolni, de így felnőtt fejjel belátom már, hogy akkor sem tudtam. Szóval, nem áltatom magam, de mivel nem szeretném Marcsi szép, új cipőjét tönkre tenni, ezért igyekszem megtanulni néhány olyan lépést, amivel elkerülhetem a lábbelijét. :-) Majd meglátjuk mi sül ki belőle...

Marcsi kiegészítése: Ezt a képet kerestem legalább fél órán keresztül, de nem találtam. Miért nincs rajta az én dvd-men? No mindegy, itt a másik felem, ő megtalálta :)

Nincsenek megjegyzések: