2010. július 6., kedd

Négy

Tegnap feláldoztam az sbk-s rendelésem egy részét álmaim fátylára. De egyértelműen megérte, annyira szééééép! 2500-ért lehetett volna kölcsönözni, de ha már a ruha az enyém lesz, akkor a fátyol is kell. 4500 Ft volt. Ezen kívül intéztünk egy csomó mindent, vettünk sört a sátor berendezéséhez, lámpát három szobába, megrendeltük a zöldségeket-gyümölcsöket. Elvittük a gyűrűinket políroztatni is, de ahol készítettük, ott szabin vannak, máshová kellett vinni. Csütörtökön lesz kész, most nagyon hiányzik.
Ma a terítőkért voltunk, Tomi pedig polcokat szerelt a hűtőkamrába és a sütisszobába. Holnap italvásárlás. Ma is voltam ruhapróbán, holnap is megyek. Jó-jó, csak lennék kicsit vékonyabb... És voltam smink- és frizurapróbán is, nem is tudom, melyik volt siralmasabb. A sminkpróba nem volt előre tervezve, de milyen jó, hogy elmentem, mert így most értett félre a sminkes, nem szombaton. De szombaton az lesz, hogy nézni fogom készülés közben is a sminkemet, és ha nem tetszik valami, még időben szólok. A fodrász meg masnit akart csinálni a hajamból, ott imádkoztam a székben, hogy ne sikerüljön neki, különben meg kellene mondanom neki, hogy ez milyen idióta frizura... Nem is sikerült. Legszívesebben otthagynám, de unokatesó javasolta, így meg ciki lenne. (Tudom, az én esküvőm, nekem tetsszenek a dolgok, ne mással foglalkozzam.) Talán élesben jobban sikerül majd.

Csak a rohanás, pedig egymásra kellene figyelnünk, és belül készülni eddigi életünk legszebb napjára. De sajna nem lehet.

Nincsenek megjegyzések: