2010. július 2., péntek

Egyre közelebb

Utazások előtt mindig izgulok, ezért általában a fél éjszakát pakolászással töltöm. Persze lehetne gyorsabban is, de mindig találok valami más elfoglaltságot is. Így sikerül 3-4 órákat aludnom.

Azt hiszem, most is így vagyok. Néhány napja, talán egy hete is megvan már, hogy hajnalban megébredek, fél hat körül. És bár az utóbbi két napban időben, éjfél előtt ágyba kerültem, most megint itt van fél egy... Kezdek ideges lenni. Bár most közrejátszik egy csípés is, amit tegnap sikerült összeszednem. Doktornő azt mondta, ő látott már olyat, hogy egy rovarcsípés után egy centi mély lyuk maradt az ember combjában. És majd figyelni kell, nem kaptam-e Lyme-kór. Hogy ne legyen minden olyan egyszerű. Hétfőn fél háromra kell visszamenni a dokihoz, akkor okosabbak leszünk. Ma 6000 Ft-ot hagytam ott egy ránézésért és egy dunsztkötésért, hétfőn már csak 2000-et kell. (Úgy látszik, ő is sokallta a 6000-et, mert az ajtóra kontrollvizsgálatra 4000Ft-ot írt. Az olcsóbb kontrollal kompenzál.)
De mivel moziból hazaérve vettem észre a bumszlimat, inkább azt képzelem, hogy egy vámpír harapott meg, így máris viccesebb a dolog. Új kedvencem van, Jasper. :) És igen, pár hónap múlva 32 éves leszek. :)

Nincsenek megjegyzések: