2010. június 14., hétfő

Már csak három hétvége, a negyediken meg már buli :)
Szerdán voltam ruhapróbán. A ruha felső része volt kb. harmadig készen, az szoknya három részben volt, ezt tűzögette fel a varrónő a felsőre. De úgy összerántotta a felsőt, hogy alig kaptam benne levegőt... Úgyhogy megkérem, hogy vegye lazábbra, és kérek egy opcionális vállpántot, amit majd a buli táncos részén fel tudok tenni a ruhára, hogy ne essen le az ugrabugrálásban. Menyecskeruha még sehol, csak tervek... A virágkötővel jövő héten, a fodrásszal holnapután találkozom - eddig úgy voltam vele, hogy kiengedve lesz a hajam, és bebodorítva egy kicsit, aztán a hétvége időjárása észheztérített: kontyot fogok készíttetni. A fátylat a konty alá fogom tűzetni, így nem nagyon látszik majd a képeken, de nem takarja a kontyot.
Amin filózom, az a kalap. Úgy volt, hogy hímzett tüllből lesz a fátylam, aztán a varrónő inkább a ruhába tette bele a tüllt. Én viszont extra fejrevalóról álmodtam, így meg annyira nem lesz az... Úgyhogy kitaláltam, hogy kalapot szeretnék. Csak épp sehol sincs :( Azt mondják, hogy érdeklődjek Pesten. Köszi. Megnézem még egy kalaposnál. Fényképezkedhetnék kalapban és fátyolban, a kalap lenne rajtam a polgárin, a fátyol pedig a templomin. De ezt még meggondolom, akarok-e macerát. Nem lesz sok idő "átöltözni".
A tánctanfolyamnak tegnap lett vége, utoljára táncoltuk "felügyelettel" a nyitótáncot. Most már csak magunk gyakorolhatunk, de hely nincs nagyon, csak a lagzi helyszínén, viszont a falu közepére meg mégse kellene menni cd-lejátszóval... Talán tancinéni nem fog minket a záróbulin kihívni mindenki elé, hogy táncoljuk el :) De ha igen, az sem baj, szokjuk a közönséget :) A tanárnő mesélte, hogy volt olyan pár, akik még a vacsora előtt bemutatták a produkciót, mert annyira izgultak, hogy enni nem tudtak volna :)
Jegyesoktatás is OK. A héten megyek a templomba az elbocsátó szép üzenetemért :)

Nincsenek megjegyzések: