2010. április 24., szombat

Irány a Huszár út

Úgy kezdődött, hogy volt szép bordó kartonom és Fiskars texture plate-em, a meghívó első mintáját ezzel készítettem. Elég nehezen vitte a Cuttlebug, és ki is simult egy idő után a domborítás. Mi legyen? Vékonyabb karton kell, le is mondtam erről a szép bordóról. Aztán közben arra is rájöttem, hogy megrendelem a Cuttlebug-hoz a saját kacskaringós domborító sablonját, ez két oldalról nyomja a papírt, nem fog kisimulni. Teltek-múltak a hetek, közben kerestem vékonyabb bordó kartont, de csak sötétpirosat találtam. A domborító sablon pedig csak nem akart megérkezni - így két és fél hónap után úgy gondoljuk, eltűnt a közösen rendelt 200 dolláros csomagunk... (Az én részem csak 5 dollár, de akkor is.) Közben kaptam papírmintákat, vannak szép bordók is, de csak vastagok. Egy kedves scrap-társ, Linsey kölcsönadta a domborító sablonját, nem is tudom, mi lett volna velem, ha ő nincs. Gyorsan el is mentem a Müllerbe még három ív sötétpiros kartonért. Most este szépen elkezdtem felvagdosni, hogy már csak domborítani kelljen. Aztán nézem a bordó kartont, és azt látom, hogy nem biztos, hogy vastagabb a sötétpirosnál, csak az első sablonnal nem szerették egymást. Kipróbáltam, ez a kölcsönsablon nagyon szépen domborítja. No, most mit csináljak??? Itt van összesen négy db 50x70 centis sötétpiros kartonom, 800Ft-ért, felvagdosva 60x6,6mm-es és 20x6,6mm-es csíkokra, de bordóval szebb lenne, azt viszont még venni kellene. Mi legyen? Micsinájjak a sötétpirossal? Majd a doktornénik-bácsik megmondják a Huszár úton. Sőt lehet, hogy a minták között van vékonyabb is. Miért nem gondoltam erre még délelőtt? Ejh.

Nincsenek megjegyzések: